Hoe maak ik het ongedaan, dat mijn pc bij het aanzetten als eerste Spotify opent?

Als ik mijn PC aanzet, wordt altijd eerst Spotify geopend. Dit kost veel tijd. Vaak onnodig, omdat ik lang niet altijd muziek wil luisteren. Hoe kan ik er bijvoorbeeld voor zorgen, dat hij als eerste Outlook opent in plaats van Spotify

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ik had hetzelfde probleem. Je kan best gewoon rechts klikken en dan op Spotify afsluiten klikken (net zoals met Skype)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De simpele oplossing is om het programma niet met Windows op te starten Maar het zelf, handmatig te starten wanneer je het wilt gebruiken. Een beetje afhankelijk van je besturingssysteem doe je dit óf in config.exe in Windows 7 of ouder (Windows toets +R) óf in het tabblad opstarten in taakbeheer in Windows 8. Door hem hier uit te schakelen start hij niet meer gelijktijdig met Windows op.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sorry, maar helaas is je antwoord voor iemand die, zoals ik, weinig verstand van het 'binnenwerk' van een PC heeft, nog te vaag en te moeilijk.