ik heb op 3 computers de office 2007 gezet. De licencie is ook voor 3 . Nu wil ik er 1 overzetten op een nieuwe laptop. Kan dat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (5)

Als het ''goed'' is kan dat niet. Omdat de licencie voor 3 apparaten is en je de code zoals gezegd al 3 gebruikt hebt, kun je niet nogmaals de code gebruiken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dislike, want?
Vermoedelijk niet.
Ik heb iets vergelijkbaars gehad met een Norton-programma en pas na een doordrammerig telefoongesprek kreeg ik wat de Norton-man omschreef als "het voordeel van de twijfel".
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mogelijk kan je het wel installeren, maar niet meer registreren. Dus er komen dan nooit geen legale updates op het programma.
10 jaar geleden
Als je het netjes doet zal je Microsoft moeten vragen 1 licensie te deactiveren. Ik heb dit vaker bij de hand gehad en dit is eigenlijk nooit een probleem en wordt vaker zo gedaan bij andere software. Bij Adobe zit deze functie bijvoorbeeld gewoon in het help menu.
Na de-activatie kan je dan de nieuwe installatie alsnog activeren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
waarschijnlijk niet. Je kunt het proberen. Je kunt ook gewoon microsoft 2013 downloaden van internet. Helemaal gratis! Ik heb het ook gedaan op mijn windows 8.1 laptop

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry microsoft moet office zijn.