Waarschijnlijk heb je authenticatie in 2 stappen ingesteld.
Als je dan wilt inloggen met je nieuwe telefoon, moet je een apart wachtwoord gebruiken.

1.Ga naar de pagina met instellingen voor uw Google-account.
2.Klik bovenaan op Beveiliging.
3.Klik in het gedeelte voor authenticatie in twee stappen op Instellingen.
4.Klik op het tabblad voor app-specifieke wachtwoorden.
5.Klik op Uw app-specifieke wachtwoorden beheren.
6.Geef in het gedeelte App-specifieke wachtwoorden een beschrijvende naam op voor de app die u wilt autoriseren, zoals 'AdWords Editor – Desktop' en klik vervolgens op 'App-specifiek wachtwoord genereren'
7.Wanneer u inlogt bij een app waarvoor een applicatiespecifiek wachtwoord is vereist, geeft u uw applicatiespecifieke wachtwoord op in het veld 'Wachtwoord' en vinkt u de optie 'Wachtwoord onthouden' aan als u wilt dat de app de code onthoudt.

Zie voor uitgebreidere instructies met plaatjes en links de bron.

Toegevoegd na 34 seconden:
Indien je geen authenticatie in 2 stappen hebt ingesteld, log je gewoon in met je standaard inloggegevens van je Google Account.
Ritsuka