Hoe komt het dat ik een foutcode krijg bij het activeren van Microsoft office professional plus 2010?

Ik heb overlaatst een crash gehad waardoor al mijn programma's terug geïnstalleerd moeten worden. Ik wil graag Microsoft office professional plus 2010 terug activeren. Maar dit lukt niet. Er komt telkens een foutmelding op te staan. Hoe kan ik toch nog deze code activeren?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1K
Cryofiel
10 jaar geleden
WELKE foutmelding?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
"Dit is geen geldige Office-productcode. Zie bovenstaande voorbeelden voor meer informatie."
Cryofiel
10 jaar geleden
--  Ziet jouw productcode er net zo uit als de voorbeelden?
--  Heb je hoofd- en kleine letters identiek overgenomen?
--  Heb je gelet op het verschil tussen 0 (nul) en O
     (15e hoofdletter)?
--  Heb je gelet op het verschil tussen 1 (één), l (12e kleine
     letter) en I (9e hoofdletter)?
--  Soms moet je de streepjes (-) zelf intypen, soms juist niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat heb ik al nagekeken...
Toch bedankt :)

Het beste antwoord

Heb je na de crash een schone installatie gedaan of gewoon klakkeloos opnieuw geinstalleert.
Office is voor wat dat betreft vrij gevoelig.
Installeer eens revo uninstaller
De gratis versie voldoet prima
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
En verwijder hiermee je office
Daarna download je Eusing registrycleaner en ook deze installeer je.
Laat deze even goed je register opschonen, zodat alles fris en fruitig is.
Daarna start je even je machine opnieuw op.

En nu ga je opnieuw office 2010 installeren.
Dergelijke fouten kunnen namelijk onstaan door dat er vaak resten achterblijven van een vorige installatie.