Hoe lang duurt het om Windows Explorer te updaten?

Ik heb een XP computer en die zegt dat ik maar Windows Explorer 8 moet updaten, dus ik druk
op updaten, gaat goed en dan blijft ie vastzitten op 'updates (...) downloaden'.
Iemand tips om hem te kunnen updaten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
WINDOWS Internet Explorer is volgens mij iets dat niet klopt..
Moet zijn: MICROSOFT Internet Explorer
Volgens mij heb jij last van een virus..
Probeer eens te scannen met superantispyware ofzo

Antwoorden (2)

Heb het laatsleden nog bij iemand gedaan:google liever op IE8 voor XP en download gewoon van daar uit ipv via update's.

Toegevoegd na 33 seconden:
dit duurt maar even

Toegevoegd na 3 minuten:
Neem wel die download van microsoft,er is nog een andere van softenic of zo iets maar die is niet spyware vrij geloof ik.
10 jaar geleden
Ligt aan uw processor en Internetsnelheid. Heeft u een oude computer met een oude processor en is de internetsnelheid langzaam? Dan kan het wel 3 uur duren. Snelle computer met een moderne processor en een snel internet. Dan is het in 1 minuut klaar! Dus het ligt erg aan je computer en internet-snelheid.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
fremar
10 jaar geleden
heb het laatst nog eens gedaan met een oude computer van een kennis en het downloaden ging vrij vlug,hooguit enkele minuten.