Hoe start ik, als test, een ppt-presentatie vanaf dia 214, zonder de presentatie aan te passen?

Zonder dus eerst alle 213 andere dia's te hoeven doorlopen.
Dit i.v.m. testen van een filmpje die niet altijd (al dan niet automatisch) in dia 214 afspeelt.

Het betreft PowerPoint 2003.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

Wanneer je bij de juiste dia bent, kun je in PP de presentatie starten bij die dia door in te drukken. Met start je van het begin.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In het VIEW menu kiezen voor 'slide sorter'. Je ziet dan alle slides in miniformaat. Door op een miniweergave te klikken open je de slide. Van daaruit kun je meteen ook weer terug naar de slide sorter optie. Ik gebruik Office 2007 in de Engelse versie. Het kan dus zijn dat je even moet vertalen of moet omzetten naar de 2003 versie, want die heeft dezelfde mogelijkheid (weet alleen niet zeker hoe het daarin heet).
paulus811
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer je op de miniweergave klikt, krijg je de dia te zien om 'm te bewerken. je start daarmee niet de presentatie op die plek.
paulus811
14 jaar geleden
Maar het probleem is toch om bij de juiste dia te komen zonder de voorgaande stuk voor stuk door te lopen? In jouw antwoord staat 'wanneer je bij de juiste dia bent...' maar dat is nou juist het probleem zoals ik het begrijp. Met onze combinatie van antwoorden komt mmm er nu wel uit denk ik :-)