Nee. Een programma of app moet elke keer weer opnieuw uitgebracht worden voor een ander OS. Alleen als je tablet en PC op de reguliere Windows draaien kan het. Vaak is een app op meerdere platformen beschikbaar, maar het installatiebestand is dan wel anders.

Voor Andoid zijn er wel emulatoren op de PC zodat je alle (veel?) Android apps wel kan draaien. Maar of dat zo lekker werkt weet ik niet. Een foto app wil je natuurlijk juist geen tabletapp hebben maar een echt PC-programma, veel meer mogelijkheden/overzicht etc.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bluestacks is een goed voorbeeld van een zgn. emulator. Zie http://www.bluestacks.com/index.html .
Je installeert dan als het ware een Android bureaublad op je pc.
Het vraagt wel veel van het werkgeheugen van de pc. Mijn pc (met Windows 7) heeft 4GB aan werkgeheugen en hij kan het aan, maar je merkt dat hij er wel erg druk mee is en het gaat ook niet supersnel. Voor spelletjes die aankomen op reactiesnelheid zal het minder goed werken.
.
Middels het programma Bluestack kan je android apps draaien op Windows en Mac computers.
Voor Apple is een dergelijke emulator bij mijn weten niet beschikbaar
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is bluestacks.com (met een "s" aan het eind) zoals ik al in mijn eerdere reactie schreef.