Hoe kan ik een ingetypte tekst in b.v. een e-mail van kleur veranderen?

Ik wil een afdruk maken van een e-mail, maar ik heb niet genoeg zwarte inktcartridge, maar wel van andere kleuren. Kan ik de reeds ingetypte tekst van kleur veranderen, en zo ja, hoe?

10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit gaat niet werken omdat je printer het niet zal doen als 1 van de cartridges leeg is. Daarnaast worden kleuren samengesteld en zal er altijd zwart nodig zijn om de kleur te maken.

Antwoorden (2)

Hallo,

Volgens mij heb je 2 mogeklijheden:
1. de tekst kopiëren naar een tekstprogramma, en daar de kleur aanpassen,
2. of doorsturen naar je zelf met andere kleur en daarna afdrukken

succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan moet ik jou ook een vraag stellen: met welke mail.
Heb je een Hotmail, dan klik je op A met zo'n streepje onder.
Een mail van telenet ook.
Bij G-mail klik je op een A met een streep onder en dan kopt er een balkje te staan met opties. Dan zie je weer een A met een streepe onder en dan kan je de kleur kiezen.

ik hoop dat ik je heb kunnen helpen.
-xxx-
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
corzijlstra
10 jaar geleden
Het gaat om reeds ingetypte tekst. Stel, een e-mail heeft een zwarte kleur. Vervolgens stuur ik die e-mail door. Ik kan dan wel de kleur van mijn begeleidende schrijven veranderen, maar hoe kan ik de kleur van de door te zenden tekst veranderen?