als je zelf het programma heb dan kan je op Youtube heel veel Tutorials vinden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Veel proberen. Maak dingen uit je hoofd, maak iets bekends na en zoek naar plaatjes op Google en probeer die na te maken. Als dat dan niet lukt zoek je het op(YouTube turotials).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hi, Zelf zou ik starten met Autocad LT. Deze is op veel verschillende sites te krijgen. Ook zijn er cursussen en boeken te krijgen. Autodesk software schaf ik zelf altijd aan bij: www.cadac.store