Hoe kom ik van die ruimtes tussen de regels af in mijn outlook berichten?

Het is Outlook 2007.
Wat ik ook probeer met regelafstand, positie enz...hij geeft steeds een extra ruimte tussen de regels.
Maar als ik een mail beantwoord van iemand, doet hij dat niet.
Wie kan stap voor stap uitleggen wat ik moet instellen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
31.3K

Antwoorden (3)

Door op het door mij aangegeven knopje te klikken kan je de regel afstand veranderen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
..hmm...dat haalt de ruimtes tussen de regels niet weg. Dat doet de regel verder op beginnen, alinea dus.
gewoon shift+enter ALS JE een enter geeft
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ga naar het tabblad Tekst opmaken, en klik op het pijltje rechtsonder in het vakje "Alinea". Je komt nu in een scherm waar je kunt instellen hoeveel ruimte er na een alinea moet komen. Als je hier 0 van maakt, wordt de ruimte hetzelfde als tussen normale regels.
Plaatje bij antwoord
bamibal
10 jaar geleden
Castle
10 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat werk ja. Maar als ik een nieuwe mail stuur moet ik dat opnieuw instellen.
Waarom?
bamibal
10 jaar geleden
Klik vervolgens op "als standaard instellen", op het schermpje met de instellingen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
...eh....waar?
Ik zie in het scherm "Alinea" alleen:
Tabs - Standaardwaarde - OK - Annuleren.
Of ben ik blind?