Hoe kan ik een tekst op een foto plakken?

Hoe kan ik een tekst op een foto plakken in Word? Ik heb het al geprobeerd, maar dan komt er elke keer een tekstvak op de foto.
Ik wil graag alleen de tekst op de foto hebben, dus geen vak eromheen.
Alvast bedankt voor de hulp.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
2K

Het beste antwoord

Bestand openen in Paint. Dan het icoontje met "A" klikken. Met de cursor gaan waar je de tekst wilt hebben, klikken en dan tekst intypen. Zolang er nog een gestippelijnd rechthoekje omheen staat kan je de tekst verschuiven en lettertpe veranderen. Zodra je op return drukt blijft de tekst staan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het kan ook in Word: maak zoals je al eerder deed een tekstvak met daarin je tekst. Klik rechts op "vorm opmaken". Dan kiezen voor geen opvulling en geen lijn.
Zo houd je alleen de tekst over in elke grootte en kleur die je wilt.
(de foto wel zo indelen -indelingsopties- dat deze achter de tekst komt).
10 jaar geleden
Je kunt ook de foto aanklikken met de rechter muisknop en de foto achter de tekst plaatsen. Indien de foto in een tekst document is opgenomen kun je op analoge wijze ook een bijschrift bij de foto maken. De tekst staat dan b.v. onder defoto