waarom slaat mijn pc appdata bestanden op mijn ssd en niet op mijn hdd?

Ik heb net een nieuwe pc. Er is een Intel i5 een nieuw moederbord en een SSD in gekomen. Ik wil alles installeren, maar hij slaat alles op de ssd. Als ik de installatie folder verplaats naar hdd dan doet hij dat niet. Hoe kan dat. Want minecraft doet het niet meer, office niet java niet winrar niet. Hoe kan dat? ik wil namelijk ALLEEN de belangrijke onderdelen zoals windows op mijn SSD en niet al die andere zooi zoals minecraft en andere dingen. Hoe kan ik er voorzorgen dat minecraft WEL in appdata komt maar dan op de HDD. want ik krijg steeds deze fout melding bij het opstarten van minecraft:
---- Minecraft Crash Report ----
// This doesn't make any sense!

Time: 13-11-13 19:18
Description: Initializing game

org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:244)
at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)
at azd.Z(SourceFile:367)
at azd.e(SourceFile:689)
at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:103)

A detailed walkthrough of the error, its code path and all known details is as follows:
--------------------------------------------------------------------------------

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

goede avond

u moet er voor zorgen dat dat map app data ZO SNEL MOGELIJK WEER terug komt op z'n eigen plek!!

anders zijn de gevolgen redelijk groot

u kan wel de mapen foto's en video's enz. enz. naar de hdd verplaatsen maar aub niet de app data map!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan proberen je appdata te verplaatsen maar wees er HEEL ERG voorzichtig mee.
Ik had een keertje ook geprobeerd vanwege ruimte tekort toen kreeg ik allemaal errors wat eindigde in herinstallatie van windows. Dus Wees voorzichtig.

http://www.windows-commandline.com/change-application-data-location/