Welke software gebruik ik het best om het geheugen van mijn laptop te beheren?

Welk programma gebruik ik het best om te zien welke zaken nu eigenlijk hoeveel plaats innemen op het geheugen van mijn computer?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Welk besturingssysteem? En bedoel je de harde schijf (of SSD) of het intern geheugen (ook wel RAM-geheugen en werkgeheugen genoemd)?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik werk met Macintosh, en het verschil tussen mijn harde schijf en het RAM-geheugen weet ik niet goed.
Ik heb het over de ruimte waar alles in opgeslagen is: foto's, video's, programma's...

Antwoorden (1)

Misschien is het programma ccleaner iets voor jou om programma's en rommel te verwijderen. Download hier: http://www.piriform.com/ccleaner/download ik zou de gratis versie pakken. Die werkt best wel goed. Wist je ook al dat je uit je computer instellingen ook kan beheren?

Ccleaner is nederlands-talig de website is engels
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is niet om zaken te verwijderen, maar om te kunnen zien hoeveel plaats wat juist inneemt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan is het handig om de instellingen van de pc te gebruiken. Ik neem aan dat je windows gebruikt en een hogere versie dan xp. Zoek het progrmmatje configuratiescherm op ga dan naar programma's en instellingen en je kan programma's verwijderen verplaatsen veranderen en ook zien hoeveel geheugen het verbruikt...