Hoe zorg ik dat ik hetzelfde zie als degene die mij met mijn webcam ziet?

Als ik mijn webcam gebruik met Windows Live Messenger zie ik het spiegelbeeld van wat de ander ziet.
En bij instellingen kan ik dit niet wijzigen.
Bestaat er een 'alternatieve MSN' (zoals dMSN) waarbij twee personen precies hetzelfde beeld krijgen als een van hen de webcam aan heeft staan? Bestaat er een andere manier om dit te veranderen in Windows Live Messenger?
Of ben ik gedoemd om nooit te weten hoe de ander mij ziet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, stom he.
Ik herinner me oude versies van MSN waar dit gewoon standaard zo was. Dat beide personen hetzelfde zagen.

Het beste antwoord

Dat gaat niet lukken. Wat je wel kunt doen, is het onderstaande programmaatje installeren. Als je dat goed instelt, dan zie je jezelf echt in spiegelbeeld. MAAR.... dan ziet de tegenpartij een spiegelbeeld daarvan. Kortom, je krijgt ze niet gelijk.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaas geen oplossing, wél het beste antwoord!

Andere antwoorden (1)

Nou en of dit kan, bij de webcaminstellingen van MSN staat een vinkbox waar je in kunt vullen of je je webcam wil spiegelen of niet.