kun je android kitkat op elke android telefoon downloaden?

Ik has ergens gelezen dat je android kitkat op bijna elke telefoon kan downloaden zonder de skin van bijvoorbeeld lg of samsung. Is dit waar en wanneer kan je dit doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Android telefoons geven veelal zelf aan wanneer er een update beschikbaar is. Als je toch heel nieuwsgierig bent, of de optie 'automatisch ophalen' hebt uitgevinkt, kan je even kijken bij je instellingen en dan helemaal onder in over/info. Daar staat vaak een optie voor je updates.