Wat moet ik wijzigen aan mijn excel bestand?

ik heb een kolom artikel, per stuk, hoeveelheid, totaalbedrag. alles werkt ook alle totalen worden opgeteld, zodat ik weet wat ik aan boodschappen kwijt ben. Alleen bij hoeveelheid moet ik bijvoorbeeld 2. intoetsen ipv 2
Welke functie moet ik hier neerzetten? Wel of geen decimalen? Wat doe ik verkeerd? Wellicht iets heel anders?

Toegevoegd na 1 dag:
De functie staat op aantal, maar daar kan je ook een waarde invullen. Ik weet niet wat dat zou moeten zijn en wellicht is de functie niet goed. De celeigenschap is getal en de decimalen staat op nul.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik moet nu 2. typen en ik wil graag 2 typen zonder punt zodat het aantal er komt te staan
Ritsuka
10 jaar geleden
waarom moet je 2. intoetsen? wat gebeurt er als je die punt niet doet?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dan maakt deze er een nul van
criseyde
10 jaar geleden
wat staat er als celeigenschap?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
getal
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe luidt het formaat van de cel?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
waar kan ik dat zien?

Het beste antwoord

Ik begrijp het niet helemaal maar doe toch een poging. Allereerst moet je decimalen in excel schrijven met een komma(,) en niet met een punt. Daarnaast kun je in de kolom (of geselecteerde bereik) aangeven of en hoeveel decimalen je wil hebben (meestal 2). Dit doe je door de gewenste vakken te selecteren, rechtermuisklik te doen, celeigenschappen te kiezen, kiezen voor decimalen en dan daar aan te geven hoeveel.