Hoe kom je in contact met iemand, een student etc. die les wil geven in Sketch Up / Art-Lantis etc. tekenprogramma's??

En dat in de regio Brabant. Studenten hebben altijd geld nodig en ik wil wat bijleren, hoe kom ik met ze in contact?? Ik denk dan aan studenten van de Design-academie Eindhven of St-Lucas Boxtel en andere grafische opledingen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

volgens mij kun je bij de designacademie gewoon naar binnen lopen en je vraag voorlegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou gewoon sketchuppers in de gallery benaderen. Heb ik, als verantwoordelijke 3D voor het NAi, ook gedaan. Er is nu een student voor me bezig.
Succes :)