Hoe kan je het menu in google search weer zichtbaar maken ?

In Google search staat achter sommige URL's een groen pijltje dat naar de cache leidt. Het menu dat zichtbaar werd als ik daarop klikte verschijnt niet meer. Hoe kan ik het weer tevoorschijn laten komen ? Ik gebruik Firefox.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.2K

Antwoorden (1)

Het voormalige menu van Google zit nu verstopt achter het raster rechtsboven. Als je daarop klikt komt het weer tevoorschijn.
Plaatje bij antwoord
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb een afbeelding toegevoegd. Het gaat om het groene pijltje in de rode cirkel.
Amadea
10 jaar geleden
Ik heb dezelfde trefwoorden gebruikt en toen op het groene pijltje geklikt. Dan komt er gewoon de keuze tussen 'In cache' of 'Vergelijkbaar'. Gewoon met Firefox. Dus snap ik niet wat het probleem is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het probleem is dat het witte menu niet verschijnt. In Internet Explorer wel, in Firefox niet. Maakt niet uit wat de zoektermen zijn. Ik kan dus niet op "cache" klikken.
Amadea
10 jaar geleden
Wat bedoel je met het 'witte menu'?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het menu waarin de woorden "cache" en "vergelijkbaar" verschijnen. Ik krijg ze niet te zien.
Amadea
10 jaar geleden
Dan moet er haast iets mis zijn met jouw linkermuisknop. Aan Firefox en Google ligt het dus in elk geval niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die doet het prima. Het moet een browser probleem zijn. Waardoor de pop up niet werkt. Ik heb pop up blokkade uit staan. Dus dat is het ook niet.