Dat doe je via het Configuratiescherm. Daar staan de door jou gedownloade programma's, en als jij de administrator van die computer bent kun je het daar weer verwijderen.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Van mij een +, zo doe je het gewoon. AVG is een zeer goed programma zonder verborgen dingen etc. Tune-up staat gewoon in de lijst met geïnstalleerde programma's en daar kun je het ook verwijderen. Ik heb zelf ook laatst de proefversie van Tune-up verwijderd.
Amadea
10 jaar geleden
Dank voor de ondersteuning! Zo heb ik het zelf twee jaar geleden ook gedaan, toen ik nog niet besefte dat je bij downloaden altijd zorgvuldig moet kijken of er geen ongewenste andere zaken aangevinkt staan. Moeiteloos kon het verwijderd worden.