map itunes media terugzetten na een herstel, kan dat?

Ik heb in iTunes de map iTunes media op een andere plek dan standaard (via voorkeuren in te stellen). Deze externe schijf is bij mij helaas gecrasht. Nu heb ik een nieuwe schijf gekoppeld en de oude via een recovery voor een deel terug. Natuurlijk kan iTunes nu niets vinden. Kan ik met een simpele kopieeractie de 'nieuwe iTunes media map' op de nieuwe harde schijf vullen zodat iTunes het weer herkend (de verwijzing bij voorkeuren gaat nu naar de nieuwe schijf) of moet ik wat anders doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Even proberen ergens op te slaan met inhoud (bijvoorbeeld bij documenten), daarna kijken of iTunes iets herkend, anders stel je de gekozen opslagplaats bij voorkeuren in Itunes naar die locatie die je hebt gekozen. Als dat niet lukt kun je nog proberen om een map bij iTunes in de mediatheek toe te voegen. Kijk maar of het lukt :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou ik heb net alle muziek die in de map iTunes media stond en die hersteld was, gewoon gekopieerd in de map Music bij de nieuwe schijf (waar ik ook naar verwijs) en volgens mij doet hij het weer.
Ik heb ook de map met alle gedownloade muziek (die ik geïmporteerd heb in iTunes) weer erbij gezet, want dat moet iTunes natuurlijk ook kunnen vinden (anders kloppen de verwijzingen niet denk ik). Bedankt voor de tips