Waarom kan ik de geavanceerde instellingen bij mijn beeldresolutie niet wijzigen?

Ik wil de instellingen wijzigen van mijn beeldscherm. Ik heb Windows 7.

Configuratiescherm -> Alle Configuratiescherm-onderdelen -> Beeldscherm -> Schermresolutie -> Geavanceerde instellingen -> Probleem oplossen

Heb ik hier speciale rechten voor nodig?

Zie afbeelding voor toelichting.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
2.2K

Het beste antwoord

Je videokaart is normaal geïnstalleerd, je beeldscherm is (nog) niet herkent. Mogelijk dat na een keer herstarten het merk en type van je scherm wel herkent wordt via p&p, anders kan je het via apparaatbeheer proberen.
Een beeldschermdriver installeren hoeft niet meer, ze gebruiken allemaal de zelfde techniek dus de standaard driver is prima. Normaal wordt wel het merk en type herkent, dat helpt wel bij de juiste resolutie instellen.

Om dergelijke instellingen te kunnen wijzigen heb je inderdaad admin rechten nodig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je hulp!

Andere antwoorden (1)

Zo te zien gebruik je een algemene videokaart driver en daar kan je vrij weinig mee zoals je al hebt ontdekt. Simpelweg even naar de site van de producent van je beeldscherm gaan en daar de juiste driver downloaden. Na installatie kan je je geavanceerde instellingen weer wijzigen.