Zit outlook ook in office? (Zie beschrijving)

Hallo, ik heb pas een office pakket 2013 gekocht, en daar staat op Word, Excel, Powerpoint en OneNote.
Maar nu vraag ik mij af, hoe krijg ik outlook op mijn computer? En hoe koppel ik dat aan een al bestaand outlook account?

Want ik heb een internet-bedrijf, en wil gaan overstappen op een andere pc, dus ik wil dezelfde outlook mail krijgen als op mijn oude pc, op mijn nieuwe pc heb ik trouwens windows 8.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dus... je hebt een internet bedrijf en je weet niet hoe je outlook op je pc krijgt?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
:) Nee ik bedoel hoe kan ik mijn account overzetten? En ja hoe krijg ik outlook? En een internet bedrijf heeft alleen met internet te maken, niet met andere software :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je wilt kan ik alsnog goedkoop aan Outlook (dus Office Prof. 2013) legale/legitieme versie komen. Zowel downloadversie als DVD-pakket, uiteraard met serial-key.

Het beste antwoord

Je zal eerst een office pakket aan moeten schaffen dat wel Outlook bevat. Je hebt nu de thuis of studenten versie gekocht en daar zit Outlook niet bij. Office Professional en Enterprise hebben dit wel maar zijn alleen veel duurder.
Daarna is het een kwestie van een account maken in Outlook met de reeds bestaande gegevens. De eerste keer dat je Outlook opstart zie je vanzelf de wizard om dat te doen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ok, zal het proberen

Andere antwoorden (1)

Bij de professional versie zit Outlook. Bij de goedkope student versie niet.je kunt echter jouw vorige outlookversie installeren naast office 2013. Of upgraden naar prof. Versie ,2013.
Succes