ik kan geen itunes installeren, wordt iedere keer verwijderd met de melding virus gevonden. Weet iemand een oplossing?

Ik heb virusscanner al verwijderd. Iedere keer krijg ik de melding dat microsoft virus heeft gevonden en wordt itunes automatisch verwijderd

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
capthavoc
10 jaar geleden
Welke virus scanner gebruikte je ?
want dit is wel erg vreemd ?
Weet je zeker dat je pc verder goed is en niet bijvoorbeeld een of ander fake virus scanner heeft en allerlei malware ?

Antwoorden (1)

Als je weet dat het bestand vrij is van virussen, tijdelijk je virusscanner uitzetten tijdens de installatie. Heb je een wat geavanceerdere virusscanner dan kan je ergens de optie "vertrouw bestand" of dergelijke aanvinken.