Hoe verstuur je meerdere Word-documenten (W7) in een keer?

antwoord graag in Jip en Janneke taal

Toegevoegd na 22 minuten:
per email Outlook Express

10 jaar geleden
in: Software
Cryofiel
10 jaar geleden
Dat ligt er helemaal aan hoe je de documenten wilt versturen. E-mail? USB-staafje? CD/DVD? File-sharing-site? En zo zijn er nog wel meer manieren. Als je e-mail bedoelt, ligt het er weer helemaal aan welk e-mail-programma je gebruikt.
constant
10 jaar geleden
per email, Outlook Express - het zijn 30x A4 tekst-bestanden
Powergen
10 jaar geleden
Wat je ook kan doen is al die word-documenten in 1 map verzamelen, en die map comprimeren (= kleiner maken) Bv. met WinRar.

Het beste antwoord

Jip en janneketaal:
Open een nieuwe email.
Bovenin de taakbalk klik je op invoegen.
Hierna klik je links op ''bestand''.
Ga naar de map waar je de documenten hebt staan.
Om meerdere te selecteren kun je 2 manieren doen:
- houd ctrl in en klik ze allemaal stuk voor stuk aan.

- ( wanneer ze allemaal onder elkaar staan in een rijtje ) Klik op de bovenste.
scroll naar beneden. houd shift in. en klik op de onderste.

Voeg de bijlages toe en maak je emailbericht verder af.
Versturen.

Klaar
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
constant
10 jaar geleden
Heel duidelijk, dank.
kan ik die documenten in een aparte map zetten, en hoe?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is mogelijk.
Stap 1:
Open de map waarin 1 of meerder bestanden staan. Kopier die via de rechtermuisknop en ga naar de map waar je ze wilt hebben. Rechtermuisknop en plakken.
Ga naar een andere map waar je ook bestanden hebt staan en kopieer/plak deze op dezelfde wijze. Stap 2:
Open 2 windows verkenners/mappen. 1 waarin je de bestanden wilt hebben en ernaast eentje waar je de bestanden opzoekt.
Zoek de bestanden op. en sleep ze vervolgens naar de map waar je ze wilt hebben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of er is ook nog de mogelijkheid door de bestanden te zippen en het zipbestand op de manier hierboven te verzenden, maar dat is al minder Jip en Janneke ;-)
constant
10 jaar geleden
dat is nog eens jip en Janneke..