Hoe krijg ik foto's uit het boek over Normaal titel Wat is Normaal op mijn computer?

Foto's over modderworstelen op Normaalfeest+-'83 waar ik op sta.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Een scanner aanschaffen en boek op de scanner leggen. De afbeelding die op beeld verschijnt, vervolgens opslaan. Bij een goede scanner is de kwaliteit acceptabel, je kunt 'm ook op verschillende resoluties instellen.
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Een aparte scanner hoef je daar toch niet voor aan te schaffen? Die zitten tegenwoordig standaard bij alle kopieermachines.
Computoon
10 jaar geleden
Da's waar. Maar ik had alleen gedacht aan de mogelijkheid om dit thuis voor elkaar te krijgen. Thuis heb je in de regel geen 'multifunctional' staan. Maar met zo'n professionele machine wordt de kwaliteit waarschijnlijk beter.
Je zou ook met het boek naar een kopieerwinkel kunnen gaan en het via de apparatuur die daar staat in digitale vorm op een usb-stick van jou laten zetten. Dan kun je het thuis op je eigen computer overnemen.
Amadea