bijna al mijn bestanden doen het niet meer wat moet ik nu doen?

Bestand kan niet worden geopend omdat dit bestands type niet wordt ondersteund of omdat het bestan is beschadigt (omdat het bijvoorbeeld als E-mailbijlage is verzonden en niet correct is gedecodeerd.Wat moet ik doen??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Amadea
10 jaar geleden
Welke soort bestandstype betreft het?

Antwoorden (1)

Handiger was geweest om er even bij te zetten om welk os het hier gaat.

Als het om één of twee bestandstypes gaat kunt u gewoon op dat bestand rechtsklikken en dan kiezen voor "openen met" in het volgend menu krijgt u ook de optie aangeboden om een nieuw programma te koppelen aan het desbetreffend bestand.

Voor uw emailassociaties zou u deze link kunnen volgen
http://www.computereasy.nl/tips-en-tools/windows/bestandsassociaties-herstellen/1561/

Voor windows 7 is deze link misschien ook wel handig
Daar worden meerdere opties aangeboden
http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic.php?f=33&t=4167

En hier een ander mogelijkheid, ook voor windows XP