Kun je bij word ook een nieuwe pagina in je rijtje pagina's voegen ?

Net zoals dat je bij excel een hele rij cellen kan toevoegen midden in de cellen, kan dat ook bij word maar dan met een pagina ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ik weet niet of dit is wat je bedoelt, maar met Control-Enter kun je een nieuwe pagina beginnen.

Als je een aantal keer achtereen op Control-Enter drukt, maak je dus een serie lege pagina's op de plek waar je op dat moment staat in je document.

Toegevoegd na 6 minuten:

Zie de eerste reactie: het kan ook via Invoegen en dan Lege Pagina.

Dat doet hetzelfde als de Control-Enter die ik noemde. Het is maar net welke methode je zelf het eenvoudigst vindt. Het resultaat is hetzelfde.

Cryofiel
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hey bedankt voor je reactie.
Heb toevallig zelf ook al het antwoord gevonden, door wat uit te vogelen. Heb een engelse word dus dat werd puzzelen, maar heb het gevonden bij invoegen en dan heb ik geklikt op blanke pagina. Toen kreeg ik er een tussen. Heb trouwens word 2007
Cryofiel
10 jaar geleden
Klopt, Invoegen en dan Blanke Pagina (Insert -> Blank Page) doet precies hetzelfde als Control-Enter. Ik ben meer iemand van het toetsenbord, dat gaat stukken sneller dan de muis, vooral wanneer je handen toch al bij het toetsenbord zijn omdat je tenslotte aan het typen bent.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hahah oke, ja klopt ik ook altijd. Maar als je nog niks van weet moet je wel met de muis gaan zoeken ;)
Cryofiel
10 jaar geleden
Klopt.