waarom en hoe past ik windows 8 aan om toch wachtwoorden te onthouden?

mijn laptop onthoudt geen wachtwoorden, maar ik wil dat hij dit wel doet?
blijkbaar is het in windows 8 niet zo eenvoudig dit in te stellen waar vind ik dit om het juist in te stellen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
ItisILeClerc
10 jaar geleden
ja, als je risico's wil vergroten, dan moet je dat zeker doen

Antwoorden (1)

Voor google Chrome:

Open google chrome --> setting --> Show advanced settings --> Passwords and forms --> daar heb je 2 boxen vink tweede aan of beide als je wilt.

Voor Internet Explorer:

Open internet explorer --> Tools --> internet options --> tab(content) --> onder autocomplete klik "Settings" --> de een na laatste box "user names and passwords on forms" die moet je aanvinken.

*Bij beide browsers moet je op "oke" drukken en dan op "toepassen" en dan weer op "oke" en als het goed is werkt het.