Kent iemand een truukje om ondersteboven af te drukken (vanuit Word)?

Lijkt een beetje een domme vraag, want in principe kan je gewoon afdrukken en dan het blad omdraaien. Echter, ik zou een reeks adressen op enveloppes moeten afdrukken. Als ik de envoloppes op de normale manier in mijn printer steek, dan blokkeren ze. Als ik ze er ondersteboven in leg, dan werkt het wel goed (heeft uiteraard met de verschillende vouwing onder en boven te maken) maar dan staat het adres omgekeerd op de enveloppe. Daarom dus: kent iemand een truukje om ondersteboven af te drukken?

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb ondertussen zelf het antwoord gevonden en ga dus de vraag sluiten.
In Word is hiervoor een optie voorzien bij de enveloppes-functie. Blijkbaar speciaal voorzien door Microsoft omdat er met sommige merken printers problemen zijn met afdrukken enveloppes in normale positie.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ander idee, misschien handig
Vind uit op welke plaatst het afdrukt op A4, en plak daar met een dubbelgevouwen envelop op en druk het af