vroeger gebruikte in, naast outlook, ook hotmail: wat is ervoor in de plaats gekomen?

Toegevoegd na 8 minuten:
ik gebruikte het vanwege de webmail mogelijkheid, zodat ik gelezen berichten ook elders nog eens kon lezen. die webmailfucnctie is dus weg?

Toegevoegd na 32 minuten:
extra aanvulling (nav antwoorden): als ik webmailversie van outlook ga gebruiken (intussen aangemaakt) hoe kan ik dan berichten van mijn 'normale' outlook sturen naar de webmailversie?
misschien handiger om gmail te gebruiken toch?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar......je kunt overal inloggen op je email...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verzonden berichten in je webmailversie en in je normale outlook worden niet gesynchroniseerd, tenzij je gaat betalen geloof ik. Ik stuur altijd een kopie naar mijn webmail als het verzonden item perse wilde terug lezen in de webmailversie.

Het beste antwoord

Je kunt natuurlijk ook Gmail gaan gebruiken.
Overal toegang tot je e-mailaccount.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bamibal
10 jaar geleden
Als je outlook.com gebruikt, heb je ook overal toegang tot je e-mail.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, en?
bamibal
10 jaar geleden
Dit is dus geen antwoord op de vraag wat er in de plaats van Hotmail gekomen is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waardeloos antwoord, heeft niks te maken met de vraag die werd gesteld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@CasJ Bedankt voor de opbouwende kritiek!!!

Andere antwoorden (4)

Microsoft heeft alles omgezet naar Outlook. Hotmail bestaat dus ook volgens Microsoft niet meer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hotmail.com is Outlook geworden. Hier kun je ook je Outlook account aan koppelen zodat je op het web je e-mail kunt lezen. Ga naar www.outlook.com en log in. Onder instellingen ''Account beheren'' en vervolgens naar ''Je e-mailaccounts'' daaronder staat ''Toevoegen aan account voor verzenden en ontvangen''. Klaar!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De webmaildienst van Microsoft heeft verschillende naamswijzigingen gekregen in de loop der jaren. Van Hotmail naar MSN Hotmail naar Windows Live Hotmail naar Outlook.com. Dit heeft opzich geen invloed op je webmail. Ik heb ook nog steeds een naam@hotmail.com e-mailadres die nog steeds via www.hotmail.com of www.outlook.com is te benaderen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb ook nog een naam@hotmail.nl
zoals je hierboven hebt kunnen lezen is Hotmail.com, outlook.com geworden.
het is niet mogelijk om mails in je mail programma naar je online mailbox te zetten.
een optie is om je mailprogramma niet meer te gebruiken, of zoals je zelf zegt gmail.