Het venster 'een programma verwijderen' wil niet openen hoe kan dit?

Hallo, ik heb een probleem met mijn computer nu kan kan ik als ik naar configuratiesysteem en dan probeer te klikken op Een programma verwijderen doet dit het niet. Wanneer ik mijn computer in veilige modus opstart doet dit het wel. Ik hoop dat iemand een oplossing weet voor dit probleem.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Welke versie van Windows? Doe je het in hetzelfde account waarin je ook software installeert? Heeft het account admin-rechten?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vdijken ik heb Windows 7. En ja ik doe alles op het zelfde account omdat ik maar een account heb, dit account heeft administrator rechten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gister had ik dit ook maar na me avg weggehaald te hebben en avast free gedownload te hebben en een virus verwijderd deed die het

Het beste antwoord

Bovenstaande is zeker waar en de tip van Malwarebytes is een goede. Een andere mogelijkheid is dat Windows wat deukjes heeft opgelopen. Er zijn tune-up programmas zoals Tune-up Utilities, System Mechanic en Auslogics Boostspeed die veel van dit soort fouten op kunnen lossen. Daarnaast zijn er ook aparte Verwijderprogrammas op de markt zoals Revo Uninstaller die ook (maar grondiger) programmas verwijderen. Maar begin met virus-onderzoek.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Virussen en allerlei malware hebben nog wel eens de vervelende gewoonte dit soort systeemprogramma's te blokkeren. Dit zodat het moeilijker te verwijderen is. Laat eens een volledige scan van je virusprogramma lopen. Als dat weinig oplevert wil een programma als malwarebytes nog wel eens het e.e.a. vinden; zie bron
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt voor de tip ik heb net met het programma een snelle scan uitgevoerd en meteen 4 files gevonden die gedetecteerd werden. Morgen zal ik een volledige systeem scan doen.