kan ik met windows live movie maker mijn beeldscherm filmen?

Ik wil graag een filmpje maken met virtuele poppetjes. Maar ik wil dat graag kunnen filmen maar ik weet niet hoe. En nu ik net Movie Maker onder de knie heb (een beetje dan) Wil ik het graag daarmee doen. Alleen weet ik niet hoe. Of kan het gewoon helemaal niet?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

met moviemaker kan dat niet je kan wel met het programma in de link een filmpje maken en die opslaan en dan openen in moviemaker.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit kan inderdaad niet. hiervoor heb je namelijk een screenrecorder nodig. zoals bijvoorbeeld: Fraps, hypercam, camtasia, enz..... . deze kun je kopen, maar je kunt ook proefversies downloaden. veel succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hypercam is gratis toch?