Waarom sluit internet zich af als ik een bestand wil versturen via de e-mail?

Ik probeer een bestand van 698MB te versturen via de e-mail, natuurlijk is dat te groot. Maar ik wordt dan doorverwezen naar Google Drive wat fijn is want hier kan je tot wel 10 GB versturen. Dan denk je nou mooi hij doet het toch op deze manier dus ik zet het bestand erin en upload het maar tijdens en uploaden komt er ineens:

Internet Explorer werkt niet meer

Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet
goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en er wordt
een melding weergegeven als een oplossing beschikbaar is.

Hoe Zorg ik er voor dat dit niet meer voorkomt, en dat ik gewoon die e-mail kan versturen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Kan ook aan je browser liggen. Probeer het eens met de google chrome browser.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Beste, dit zou kunnen komen door een sessie time out van de server / internet explorer, de upload duurt dan te lang. Het makkelijkste om hele grote bestanden te versturen naar iemand is via WeTransfer. (tot 2 gb.).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
probeer het inderdaad met een andere browser