Hoe kan ik dit probleem met mijn e-mail oplossen (zie afbeelding)?

Nadat wij overgestapt zijn van Tele2 naar Ziggo krijgen we deze melding en kan er geen verbinding worden gemaakt, ik kan geen mail ontvangen en ook niet versturen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik kan wel gewoon internetten!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.1K
gvrox
10 jaar geleden
In de melding staat dat je contact probeert te maken met smtp.versatel.nl , dat is een mailserver van tele2 . Stel de (uitgaande) mailserver in op die van ziggo.
fremar
10 jaar geleden
De standaardinstellingen van de Ziggo mailserver zijn: - e-mailadres: vul hier het volledige e-mailadres in
- servertype voor inkomende e-mail: pop.ziggo.nl
- servertype voor uitgaande e-mail: smtp.ziggo.nl Zorg ervoor dat aanmelden met beveiligd wachtwoord verificatie niet aangevinkt staat.
Raadpleeg voor hulp bij het instellen van uw e-mailaccount e-mailinstellingen en de instructievideo`s op deze pagina.
https://www.ziggo.nl/#klantenservice/
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Kennelijk heb je toch mail binnen gehaald, in je postvak in van ziggo staat namelijk de mail van "welkom bij ziggo"
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad, de eerste paar minuten, daarna werkte niks meer, hoe kan de mailserver dan instellen op die van ziggo, ik ben namelijk niet zo handig met dit soort software :')
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Dat geeft niet :-)
De ene is beter in dat soort dingen dan de ander, en jij bent misschien weer heel goed in iets waar een ander niets van bakt. In deze link staan de stapen voor windows live mail die je moet volgen om je mail correct in te stellen:
https://www.ziggo.nl/#klantenservice/stappenplannen/e-mail/windows-live-mail Het staat niet erg duidelijk aangegeven, maar in het midden onderaan staat een knopje met "verder" dat is voor stap 2.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt, ik zal het proberen!
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Laat maar weten als het niet lukt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt, zover ik weet werkt nu alles, hij geeft in ieder geval geen foutmelding meer aan!
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Das mooi opgelost dan :-D
Ik wilde al zeggen 'het ligt aan Ziggo, maar ja helaas. Ik ben juist van Ziggo overgestapt naar Tele2 omdat Ziggo steeds niet werkte, met Tele2 gaat het goed haha
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ziggo was in ons geval wat goedkoper en had meer te bieden, daarom dat we overgestapt zijn, misschien dat je je antwoord even als antwoord kun neerzetten, dan kan ik de vraag sluiten? ;)
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Laat ik dat dan maar ff doen :-)

Het beste antwoord

In deze link staan de stapen voor windows live mail die je moet volgen om je mail correct in te stellen:
https://www.ziggo.nl/#klantenservice/stappenplannen/e-mail/windows-live-mail

Het staat niet erg duidelijk aangegeven, maar in het midden onderaan staat een knopje met "verder" dat is voor stap 2.