als je avi converteerd met een srt ondertiteling naar dvd(vob), kun je dan het srt bestand ook weer uit de dvd halen(rippen) en her gebruiken?

Dus ik gebruik vso xtodvd kies een avi bestand voeg daar een srt aan toe dan converteren naar dvd.
Nu wil ik de srt weer uit die reeds omgezette dvd halen.
Is dat mogelijk zoja hoe dan.
Ik heb al xilisoft sub ripper geprobeerd maar dat werkt volgens mij alleen met orginele dvds.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Je kunt Bigasoft Total Converter gebruiken , met dat programma voeg je apart een srt bestand toe dat je hebt gedownload van bijvoorbeeld ondertitels.com .
Je converteert de je Film dus met een ondertiteling die gewoon op je harde schijf staat. Op die manier kan je het SRT bestand eindeloos blijven gebruiken .
http://bigasoft-total-video-converter.nl.softonic.com/
Het programma kost slechts € 21,- en is het geld meer dan waard .