waarom werkt silverlight niet?

Hallo iedereen, Ik wil graag op Jupilerleague.nl Samenvattingen bekijken van de jupiler league van dit weekend, Maar steeds als ik erop klik werkt het filmpje niet en staat dat ik Silverlight moet installeren, Dat doe ik, Maar dan komt er te staan Dat hij hem niet kan installeren omdat de laatste versie van silverlight al op mijn computer staat,Toen heb ik gekeken en dat klopt. Ik heb gekeken of hij wel ingeschakelt staat, En hij staat ook ingeschakeld, Ik heb silverlight verwijdert en opnieuw geinstalleerd Maar hij blijft steeds aangeven dat ik silverlight moet installeren, Maar Silverlight staat er dus al op!

Weet iemand een oplossing?

Bij voorbraat dank,

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Dat ligt aan je browser, ik heb er zelf ook last van. Onder Firefox werkt het niet maar met Internet Explorer kan ik de samenvattingen wel zien. Ik heb ook zonder succes Silverlight verwijderd en weer geïnstalleerd.