hoe configureer ik automatisch outlook10 account?

ik heb voor mijn vrouw office2010 geinstalleerd, nu wil ik outlook activeren. dat kan automatisch, hoeft niet handmatig
als in het tweede scherm komt verzoek het wachtwoord van de internetprovider (twee keer, een keer ter controle) in te voeren. maar hoe kom ik erachter wat dit wachtwoord is?
mijn vrouw heeft al heel lang internet bij telfort, maar een wachtwoord? geen idee zegt ze!

Toegevoegd na 1 dag:
en als het niet lukt om het automatisch te doen, waar vind ik dan de gegevens die nodig zijn om het handmatig te doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Fijn hè, al die browsers en programma's die je wachtwoord onthouden. Hierdoor vergeet je vaak dat er überhaupt ooit een wachtwoord is ingevoerd. Of je nu automatisch of handmatig een email account wilt configureren; je hebt in beide gevallen een gebruikersnaam en wachtwoord nodig. Wellicht dat je contact op kan nemen met je provider om te vragen of zij je wachtwoord willen resetten.
Het automatisch instellen van je account werkt verder alleen als je gebruik maakt van één van de grote providers. Als je een eigen domein hebt of gebruik maakt van één van de kleinere providers werkt dit meestal niet en zal je het alsnog handmatig moeten doen.