Welk programma moet ik gebruiken om word bestanden te openen op mijn macbook?

Ik heb sinds vandaag een nieuwe macbook na jaren een windows pc te hebben gehad. Echter, nadat ik mijn word documenten over heb gezet is het moeilijk om deze juist weer te geven. Ik kan het bestand wel openen en de tekst lezen, maar de opmaak is heel anders dan wanneer ik hetzelfde bestand op mijn windows laptop open. Ik heb het ook in het programma Pages geprobeert, maar daarbij heb ik hetzelfde probleem. Met welk programma kan ik mijn word bestanden goed openen op mijn macbook?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Je kunt een gratis alternatief voor Microsoft Office downloaden zoals LibreOffice.
Hier is een link voor Mac OS X: http://donate.libreoffice.org/nl/dl/mac-x86/4.1.0/nl/LibreOffice_4.1.0_MacOS_x86.dmg

Toegevoegd na 3 uur:
Sorry, maar dit is de directe download link: https://stuwww.uvt.nl/tdf/libreoffice/stable/4.1.0/mac/x86/LibreOffice_4.1.0_MacOS_x86.dmg
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je kunt open office gebruiken die kun je gratis downloaden en werkt met alle word bestanden en excel etc.