Waarom is het eindresultaat van een video, gamaakt met Nero, slechter dan bij de bewerking?

Ik heb een clip (ca 6 min.) gemaakt met Nero 10. Zorgvuldig gewerkt (volgens mij) en in de 'maakfase' ziet het er 100% uit. Na het branden op DVD is de synchronisatie beeld/geluid (en dus de timing van het beeld) op sommige plaatsen tot bijna een seconde zoek. Vreemde vind ik dat het verderop in de clip weer wel goed is. Ook zie ik bij een aantal overgangen 'spookbeelden' die welliswaar uit de onbewerkte videos komen, maar ruim buiten de geselecteerde beelden vallen.
De hardware mag geen probleem zijn, en Nero meld 'up to date' te zijn.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zorg ervoor dat je geen applicaties op de achtergrond hebt draaien tijdens het monteren, renderen en het uiteindelijke branden. Toch zou ik voor de zekerheid checken of de hardware toereikend is.

Antwoorden (1)

Ik gebruik zelf IMGburn. Misschien helpt dat? Gwn even een .iso bestand maken van je film en branden maar! ;)