waarom kan mijn laptop geen video's afspelen?

ik heb pas een sony vaio gekocht met windows 8 maar hij speelt geen videos af op internet of youtube.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb alleen adobe reader
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Rodetulp55, Adobe Reader is totaal iets anders.

Antwoorden (1)

Installeer of herinstalleer Adobe Flach player. Ik denk dat je probleem dan opgelost is.

Toegevoegd na 2 minuten:
Edit: ...flash player...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
moet ik dat dan kopen of kan dat gratis via internet?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan gratis via internet, Iedere computer heeft dat nodig. Zorg dat je tijdens de installatie eventuele extra werkbalken uitvinkt, niet dat dat het schadelijk is, maar maakt je pc weer wat trager. Even een link toevoegen: http://www.adobe.com/support/flashplayer/downloads.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
welke moet ik hebben dan? ik heb windows 8 maar er zijn veel keuzes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De laatste versie, onmiddellijk voor installeren kiezen indien mogelijk. Get the latest version
Download the most recent version of Adobe Flash Player.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Rechts bovenaan naast het rode icoontje.