Iets fout gegaan met installeren, hoe verwijder ik Remoter Class?

Nu verschijnt er iedere keer bij het opstarten de melding: The Application Check Protect Function Error, hoe krijg ik dat kreng weg?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
capthavoc
10 jaar geleden
wat probeerde je te installeren ?
en heb je het voltooit ?
of wat was de fout, tijdens het installeren ? of werkte het nog totdat je het probeerde te verwijderen ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
wilde installeren : Cute TV USB TV Box, niet alle onderdelen voltooid. Niet compatable met Windows7, heeft nooit gewerkt en vervolgens geprobeerd alles te verwijderen via het configuratiescherm.
Captain HAVOC to the rescue???

Antwoorden (1)

Typ op de zoekregel "MSconfig"en geef akkoord.
Dan krijg je een menu waarbij "opstarten "staat.
Daar zal "Remoter Class"ook wel bij staan en deze vink je uit.
Start nu de pc opnieuw en je bent het kwijt.
Daarna kan je het wel gewoon verwijderen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Arie1956 bedankt voor je antwoord, het lukte helaas niet maar van mij toch een puntje erbij!