Hoe maak je in word 2007 een document waarin men alleen maar enkele velden kan en hoeft in te vullen, zoals bijvoorbeeld [naam klant]?

Ik wil in word 2007 een document maken waarin men alleen maar enkele velden kan en hoeft in te vullen, zoals bijvoorbeeld [naam klant]. De rest van het document wil ik dan beveiligen. Maar als ze bijvoorbeeld 3x de [naam klant] moeten invoeren, dan wil ik dat ze dat maar 1x hoeven te doen en dat de overige velden dan automatisch geupdate worden. Ook wil ik dat ze een logo in de header kunnen toevoegen, maar dat lukt al helemaal niet, zonder dat rest kan worden bewerkt. Wat is de beste manier om dit op te stellen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

je zou eens moeten googlen op macros
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat doe je met 'samenvoegen'. Een heel verhaal, dat je maar even zelf moet lezen. Erg handig als je er een beetje induikt...
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Samenvoegen is de perfecte en handigste manier denk ik ja!
Je kan met de werkbalk "formulieren" allerlei velden in je document zetten
Daarna het slotje er op en je kan alleen nog maar wat in de velden doen. Met de Tab wandel je naar voren, Shift Tab terug.

Toegevoegd na 3 minuten:
kijk eens op deze pagina