hoe moet ik mijn CV opslaan in documenten?

ik heb mijn cv op Hotmail staan. Als ik solliciteer moet ik mijn cv meesturen (bladeren) maar hoe krijg ik mijn cv van Hotmail naar documenten of afbeeldingen?

Toegevoegd na 3 dagen:
ik weet niet hoe ik via Hotmail mijn cv moet opslaan, ik krijg alleen als ik op rechtermuisknop afdrukken of knippen. Ik ben maar een leek.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.5K

Antwoorden (2)

Ik ga ervan uit dat; 'ik heb mijn cv op hotmail staan' betekent dat je je cv getypt in een mail hebt staan, dus niet al als bijlage. Mocht dit anders zijn, laat het dan even weten.

Persoonlijk zal ik een cv altijd opslaan als PDF-bestand. Hierin kan namelijk niks gewijzigd worden en komt iets professioneler over als een afbeelding.

Je kunt je cv, die je in Hotmail hebt staan, selecteren en kopiëren naar een tekstverwerkingsprogramma (bijvoorbeeld Word). In Word klik je op: 'opslaan als' en je zoekt in de mogelijke bestandsformaten naar 'PDF'. Vervolgens kun je dit bestand toevoegen als bijlage bij je mail.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
Het is beter om het bestand als word of tekst bestand te bewaren en niet als pdf. nergens voor nodig en als er iets aan je cv verandert kun je dat ook makkelijker weer aanpassen.
Met je muis op het document staan,klik rechter muisknop aan en kies voor afbeelding opslaan.
Hierna kun je nog kiezen waar je het document wil op slaan,dit kan bijvoorbeeld bij je afbeeldingen zijn,maar ook bij je documenten.