Heeft iemand ervaring met een goed ouderlijk toezicht wat ongepaste websites blokkeert?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is handig als je uitlegt of je kinderen hebt die perongeluk of met opzet naar ongepaste sites surfen.

Antwoorden (1)

Mybee.nl de browser waar door deskundigen gekozen sites tussen zitten, geef je kind een account on de browser en kies zijn leeftijd.

Zijn er websites geblokkeerd die hij wel mag bezoeken kan je die gewoonkeuren met u wachtwoord.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En dan klik je gewoon op een andere browser.... Leuk voor kinderen die je wijs kan maken dat ze op het bijtje moeten klikken, valt af voor kinderen die proberen te omzeilen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.consumentenbond.nl/test/elektronica-communicatie/veilig-online/veilig-online-thuis/extra/internetfilter-kinderbrowser/ Oa consumentenbond vind mybee handig als je bijvoorbeeld een apart account met beperkte rechten maakt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
apart account met beperkte rechten maakt Ja, en dat verzuim je dus precies te vertellen. Ook moet er dan in dat aparte account alle andere mogelijke manieren van webtoegang geblokkeerd worden (in het kort alle andere browsers dan Mybee moeten niet meer gestart kunnen worden). Mijn reactie is dus volledig terecht, en je zou je antwoord dus aan kunnen passen.