Waarom is mijn filmpje (gemaakt met Adobe After Effects) vervormt?

Hey!
Ik heb een vraag.
Als ik met Adobe After Effects een 'composition' wil opslaan als een filmpje (composition->Add to Render Queque) dan is het filmpje heel anders dan in het programma. Ik heb hier een paar screenshots:
Hoe het er in het filmpje (*.avi-bestand) uitziet: http://i39.tinypic.com/5leavp.jpg (eerste plaatje)
Hoe het er uit moet zien: http://i41.tinypic.com/2wcin85.jpg (tweede plaatje)
Wie weet wat ik verkeerd heb gedaan bij de instellingen om het te renderen? Want dit moet ik natuurlijk niet hebben!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou, zoals je in het eerste plaatje ziet, staat alles in zwart-wit en is alles schuiner (diagonaal). En zoals je dan in het tweede plaatje ziet, hoort het helemaal niet zwart-wit en schuin te staan. Dus dan is er iets met het opslaan van dat filmpje verkeerd gegaan denk ik. Welke instellingen moet ik kiezen om het filmpje wel compleet te maken, net zoals in het programma After Effects zelf.
P.S. over de plaatjes:
1) Het mislukte resultaat...
2) Het goede voorbeeld!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat kan geen renderfout meer zijn er moet iets veranderd zijn bij lettertype/kleur etc.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@MrTomaat nee, dat is echt niet zo, want alle effecten erbij zijn schuin en zwart-wit.

Het beste antwoord

probeer is hem op .mov uit te laden met een (compression type)H.264
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja! Het is nu wel gelukt! Bedankt!!
Maar is het echt niet mogelijk om het te renderen als een .avi bestand?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja alleen ik doe nooit .avi omdat die bestanden heel erg groot zijn. Dus onpraktisch meestal.
Ik weet niet uit mijn hoofd of je .avi ook op h.264 kan uitladen, anders moet je even een screenshot hier neergooien van de settings die je hebt met de .avi
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedoel je deze instellingen? http://i42.tinypic.com/r2t2jt.jpg (Ik kan geen ander plaatje meer toevoegen aan de vraag dus kijk effe op die link) ;-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hm, wil je perse .avi hebben?
Je kan dan in dat geval DV PAL proberen. Nogmaals als je niet perse een .avi nodig heb zal ik je aanraden om .mov (of .mpeg2/4) te nemen.
Die .mov zijn een stuk kleiner en meestal stuk beter kwaliteit, .avi is een klein beetje achterhaald.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb .avi nodig om het te importeren in een ander programma (pinnacle) maar ik zal het even proberen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mooi! Die doet het! Nu kan ik weer verder!
Bedankt voor de moeite en tips!