waar zit de start button in windows vista verstopt?

ik wil de start button in windows vista veranderen dus daarom vraagik het

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat wil je er precies aan veranderen? De inhoud, de plaats, of het uiterlijk?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het uiterlijk

Antwoorden (2)

Standaard linksonder in de hoek, zoals ook bij Windows7 en Windows/XP. bedoel je niet Windows8, want daar is het anders? Volgens mij zit daar namelijk geen startknop.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nee, ik bedoel dat ik het uiterlijk in de startknop van winVista wil veranderen
Het uiterlijk van Windows Vista kan je veranderen met deze filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=xcTuEaHZFl0
daar word het uitgelegd.
De startbutton zit links onderin ( zie foto).

Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb het getest op mijn win7 computer en daar doet ie het programmaatje het wel maar hij doet het niet op mijn vista computer en daar stelde ik de vraag eigenlijk voor