Heb een APPCRSH adobe flash update service 11.3 r300 hoe los ik dit op ?

de naam van de toepassing is FlashPlayerUpdateService.exe en ik krijg steeds het bericht dat de update service niet werkt zeer irritant,hoe kom ik hiervan af,opnieuw google chrome installeren werkt niet,iemand anders de oplossing.

Toegevoegd na 2 uur:
in de bijlage de tekst van de foutmelding

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

Je kan beter adobe flashplayer even er af halen en er opnieuw opzetten
of er een nieuwe versie over heen installeren
heb je schijnbaar al de nieuwste versie dan er af halen via start configscherm software/programma of een uninstaller

google chrome heeft zijn eigen flash player dus daar is hij eigenlijk niet nodig
en staat eigenlijk los van de gewone flash player
installeer hem sowieso ook al gebruik je google chrome

tip: zit je veel op youtube deze heeft ook de mogelijkheid om een andere viewer dan flash te gebruiken html5

zie 2de link
capthavoc
10 jaar geleden
Pieter2011
10 jaar geleden
Het verwijderen van Flash kun je het beste met de uninstaller doen, waarbij je een paar bestanden handmatig moet verwijderen:
http://helpx.adobe.com/nl/flash-player/kb/uninstall-flash-player-windows.html
Het is onmogelijk om Flash via het configuratiescherm volledig te verwijderen.
capthavoc
10 jaar geleden
goeie follow up