Als je de App Store opent zal Apple vragen om je Apple ID.
Deze kun je aanmaken als je er nog geen hebt.
Daarna kun je inloggen met de Apple ID en krijg je toegang tot de App Store.
Je kunt dan onderin kiezen uit bijv. Populaire Apps.
Door op een app te klikken kun je foto's zien en ook of de app gratis is.
Als je een app wilt downloaden klik je op het vakje waar de prijs in staat (in dit geval GRATIS). Daarna zal een groen vlakje verschijnen met installeren.
Als je hierop klikt zal Apple vragen om je Apple ID. Als je die hebt ingevoerd en op bevestigen hebt gedrukt zal de app beginnen te installeren.
Je kunt om een bepaalde app te krijgen ook zoeken met de balk rechtsboven.

Tip: Je kunt de app 'App Van De Dag' downloaden, dan heb je elke dag een nieuwe gratis app die je kunt downloaden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je moet een Apple-ID aanmaken, alvorens je Apps kunt installeren.
Dit kun je via je iPad doen, volgens mij als je de App-store opent wordt er om gevraagd.
Als je apps wilt installeren moet je naar de App-store gaan.
Daar kun je verschillende catagorieën selecteren, waaronder populair gratis apps.

Je kunt ook een app zoeken die je wilt om vervolgens erachter te komen of deze gratis is, dit staat er dan bij vermeld.
Vervolgens kun je de app installeren.