hoe open je een CAB bestand?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
7.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is een gecomprimeerd formaat, wat oa WINZIP prima kan openen.

Antwoorden (2)

CAB-bestanden zijn systeembestanden die voornamelijk worden geassocieerd met Cabinet File (van Microsoft Corporation).

De gemakkelijkste en snelste manier om een CAB-bestand te openen is door erop te dubbelklikken. Zo kan Windows vaststellen wat de juiste software is om het bestand te openen.

Mocht het zo zijn dat het CAB-bestand niet geopend kan worden, dan is het waarschijnlijk zo dat je nog niet de juiste softwaretoepassing geïnstalleerd hebt op jouw pc.

Als je pc het CAB-bestand wel opent, maar niet met de juiste applicatie, dan dien je de bestandsassociaties die ingesteld zijn in het register van Windows te wijzigen.

Via mijn bronvermelding kan je een programma downloaden om CAB-bestanden te kunnen openen.
Amadea
10 jaar geleden
Bijvoorbeeld met dit programma:
Eindelijk... is er een manier op IEDER .CAB bestand op uw computer te openen zonder dat u daarvoor dure en complexe programma's (waarvan er vele meer dan € 500 kosten) te kopen.

FileViewPro laat u ALLE soorten bestanden snel en gemakkelijk openen, waaronder video's, muziek, foto's, documenten en vele andere bestanden. Installeer FileViewPro nu en open uw bestanden met slechts EEN programma. U hoeft nooit meer te worstelen om een bestand te openen.