Afbeelding gebruiken als gehele achtergrond in Word2010, hoe doe je dat?

Het is een cover van een E-book, en de cover moet het hele A4 in Word2010 bedekken.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Dat doe je door de afbeelding als watermerk op te geven. Je kunt bij help watermerk zoeken. Ik heb het als bijlage toegevoegd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel, maar nu komt het op elke pagina.. kan ik niet instellen dat het alleen voor de eerste pagina is?